Bewertungen von De Gouden Muur Noordwijk aan Zee

Neue Beurteilungen

5.0
Alida Ouwerkerk
3 Juni 2026

Het eten was lekker

Martine
1 Juni 2026

Levering netjes op tijd, gratis zakje kroepoek erbij, ruime porties. Heerlijk eten.

Van dongen
1 Juni 2026

Wederom meer dan half uur later dan aangegeven werd is het eten geleverd. Dit is herhaaldelijk het geval

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robert
29 Mai 2026
Corrie
25 Mai 2026

Alles is heel goed van smaak, maar de nasi ramas is voor de 2de keer veeteelt te pittig. Ga ik dan ook niet meer bestellen. Jammer. Was voorheen niet zo pittig

Kas
22 Mai 2026

Top! Heerlijk lekker vers eten ! Aanrader! Jullie zijn beste!

Van Eijk
18 Mai 2026

Heerlijke maaltijd, goed verzorgd. Opgehaald. Eten was bij thuiskomst nog goed warm

Mick Coulson
18 Mai 2026

Heel lekker zoals we gewend zijn... Echter de mini loempias ontbrak toe we thuis gingen controleren...

Koeman1967
16 Mai 2026

Weer lekker en uitgebreid genoten van de voortreffelijke kwaliteit van de maaltijden. Dit keer gekozen voor de maandmenu mei: heerlijk!!

Cleem
14 Mai 2026

Precies op tijd, smakelijk gegeten. Kwaliteit is prima.

Bestluck
13 Mai 2026

Netjes op tijd bezorgd en was heerlijk Goed warm ook topp

Boekelo wil
10 Mai 2026

Het was weer geweldig alleen wachttijd anderhalf uur wachten vond ik niet in de haak ben dit niet gewend bij jullie

Anna
10 Mai 2026

Alles was echt lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arie Vooijs
8 Mai 2026

Fantastisch zoals altijd

Cees Zandbergen
7 Mai 2026

Allebij top

Stephanie
4 Mai 2026

Het eten was heerlijk en goed op temperatuur. Bezorging was top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Koeman1967
3 Mai 2026

Weer blij verrast met de vlotte bezorging van weer heerlijke gerechten van mijn favoriete restaurant. Alles weer heerlijk op smaak en temperatuur. Vooral ook de gratis extra's die ik er bij kreeg. Bedankt weer voor de prima service van het hele team!!!

nick
28 April 2026
Sjaak
25 April 2026

Keurig op tijd en het was heerlijk.

Privee
25 April 2026

Heerlijk gegeten en fijn bezorgt!

Knottnerus
24 April 2026

Kip gerecht was niet lekker Veel te veel ketjap

Corpel
20 April 2026

Weer de nasi vergeten laatste tijd elke keer wat vergeten bij een bestelling!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alida Ouwerkerk
20 April 2026

De bestelling was heel snel en het eten was heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Koos
19 April 2026

Erg lekker en erg veel. Ruim binnen de aangegeven tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
19 April 2026

Perfect, op tijd, alles smaakte heerlijk, compleet geleverd en aan de wens voldaan om de gadogado niet pittig te maken, kortom perfect. Complimenten :-)

Robert
18 April 2026
An
12 April 2026
Koeman1967
11 April 2026

Het merendeel van de bestelling, combimenu met 3 gerechten, was goed van kwaliteit en smaak. Zelfs een klein zakje met cassavekroepoek was zeer verrassend en welkom. Echter, de extra bestelde varkenssaté was van wat mindere kwaliteit. Moet helaas zeggen dat die wat taai was en leek, mijn inziens, wel van een dag oud. Te lang gegaard, wat ook geldt voor de satésaus. Over de levering alleen maar lof. Binnen 30 minuten stond de bezorger al voor mijn deur met mijn bestelling. Vraag me af of de online fooi ook bij de bezorger terecht komt(?).

Femke
7 April 2026

Maand menu was erg goed . Grote kip loempia was netjes verpakt maar alsnog niet meer lekker krokant en er kwam veel vocht uit vallen bij elke hap .wel goed gevuld . Ruim op tijd bezorgd 👍

Keur
6 April 2026

Heerlijk en vers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jos
5 April 2026

Was weer lekker en keurig op tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

De uitvaltij
5 April 2026

Wij allen bewoners van de uitvaltij hebben heerlijk gegeten van al het lekkers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sylvia van Dijk
27 MĂ€rz 2026

Het eten is goed warm, mals vlees. Fijn die combinatie gerechten. Bezorgen keurig op tijd, je word goed op de hoogte gehouden.

Familie Ammeraal/Voorhout
27 MĂ€rz 2026
Albert
22 MĂ€rz 2026

Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Connie
22 MĂ€rz 2026

Ik heb 's ochtends online een grote bestelling gedaan voor bezorging tussen 18.15 en 18.30 uur. De bestelling arriveerde pas om 19.00 uur en was lauw. Teleurstellend dus.

Steenvoorden
19 MĂ€rz 2026

Het was zo als altijd op tijd, en het eten weer super lekker.

pim van der leden
18 MĂ€rz 2026
Van egmond
17 MĂ€rz 2026

Heet eten werd netjes en snel bezorgdđŸ„łeten was heerlijk warm,soep zelfs heetđŸ’Șhet smaakte ons prima🎊

Ron
16 MĂ€rz 2026

Bestel regelmatig eten bij de Gouden Muur. Moet helaas constateren dat het vaker voor komt dat de gestelde aflevertijd niet wordt gehaald. De laatste bestelling werd een klein half uur later geleverd dan de aangegeven tijd. Hier valt wel wat in te verbeteren!

Pieter
15 MĂ€rz 2026
Iris
15 MĂ€rz 2026

Heerlijk eten zoals altijd! đŸ‘đŸ»

Henny
14 MĂ€rz 2026
Tiago
12 MĂ€rz 2026

Zoals gewoonlijk weer heerlijk!

Nick
2 MĂ€rz 2026

Als altijd, weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jerry
28 Februar 2026
Sita van der Hoek
23 Februar 2026

Het was weer erg lekker, en goede bezorging. Ik heb een aantal Chinees restaurants in de omgeving geprobeerd, maar vind jullie de beste. Wat knapperig hoort te zijn is knapperig en wat zachter moet is mals. Een groot deel van mijn familie is van Aziatische afkomst dus ik weet hoe het hoort te smaken. 😁

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cindy van Roon
21 Februar 2026

Gewoon goed en lekker

Robert
18 Februar 2026
VanBohemen
17 Februar 2026

Alles prima

Manon Heemskerk
16 Februar 2026

De mihoen die er bij zat was helaas heel taai en dat kost dan ook nog eens extra geld. Dit was erg jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank van den berg
14 Februar 2026

Zoals altijd perfect

Larissa
11 Februar 2026

Super Chinees!

A.M. van Dijk
9 Februar 2026

Alles was prima, op tijd bezorgd, en het eten was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van Velzen
7 Februar 2026

Super lekker

Rob Zandvliet
7 Februar 2026
Larissa
3 Februar 2026

Super goed eten!

van Duijn
2 Februar 2026

top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

L.B. Akkerhuis
1 Februar 2026

Rundvlees was stug ,de rest is van prima kwaliteit en e tevreden

Peter
1 Februar 2026

Prima exact optijd bezorgd. Eten heerlijk. De gado gado was aan de (te)pittige kant. Zelf vergeten te vragen om niet pittig te maken. Overall een 10 👍

Petra de ridder
29 Januar 2026

Het eten is altijd heerlijk

Spijkerman
28 Januar 2026

Biertjes zaten er niet bij. Graag €6,60 terugstorten. Bestelling van 23/1 18.08u. Ik heb hier de 23e al telefonisch contact voor opgenomen, maar het is nog niet teruggestort.

H.hogewoning
24 Januar 2026

Was weer top de beste Chinees-Indisch Restaurant van de bollenstreek

Kevin
24 Januar 2026
Van Bohemen
7 Januar 2026

Alles was heerlijk en op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Boer
3 Januar 2026
Ineke Meiland
2 Januar 2026

Het was weer erg smakelijk allemaal, we hebben weer genoten.😊

John B van Zanten
29 Dezember 2026

De gerechten waren weer top, we misten wél de paar stukjes kroepoek die alle vorige keren er wel bij waren

Marian van Amerongen
29 Dezember 2026

Keurig p tijd geleverd en was heerlijk !! Ook keurig persoon die bezorgde

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Schelvis
26 Dezember 2025

Keurig optijd en goed warm

Anja
22 Dezember 2025
Albert
22 Dezember 2025

Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nick
13 Dezember 2025

Als altijd prima

Oude
13 Dezember 2025

Prima eten

Jos
7 Dezember 2025

Lekker gegeten en nette vlotte bezorging

Tom
6 Dezember 2025

Tot 2x toe rechtstreeks besteld bij de Gouden muur. Beide keren meer dan 30min. Te laat met bezorgen. Gerechten zijn niet constant daging smoor tot 2x toe compleet verschillend en de 2x ook heel taai. Ook nog een de verkeerde bestelling geleverd. Hier tot 3x toe over gebeld maar mevrouw snapt er geen pepernoot van. Voor ons nooit meer!

William
1 Dezember 2025

Het eten was weer heerlijk en bezorging top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

De Bes
30 November 2025

Helaas was men ook deze keer de bestelde kroepoek vergeten te leveren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

JdE
30 November 2025

De smaak en hoeveelheid waren prima, maar het eten was lauw. Bezorgtijd was tussen 17.30 en 17.45 u. Mailtje dat meldde, bezorging onderweg was van exact 17.30. Echter de daadwerkelijke bezorging vond om 18.10 u plaats, 40 minuten later waardoor waarschijnlijk het eten erg lauw was.

Sander
29 November 2025

Via website besteld, stond klaar bij ophalen. Eten was erg lekker! Aanrader.

Suzanne
28 November 2025

Helemaal goed en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling komt.

Leo
23 November 2025
Leon
15 November 2025

Mooi op tijd bezorgd en heel lekker weer!

van der Plas
15 November 2025

Lekker gegeten, en snel bezorgd 👍

Hans
15 November 2025

Heerlijk gegeten! Foutje van mijn kant over bezorgtijd werd heel klantgericht opgelost. Helemaal top!

Katarzyna
14 November 2025
L.N.
13 November 2025
Anja Van schie
9 November 2025

Fantastish lekker eten en vlugge hete bezorging!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J.hoek
9 November 2025
Els
8 November 2025

Perfect

Annemarie
8 November 2025

Duurde een beetje lang maar erg lekker!!

Lex
8 November 2025
Rob
6 November 2025

Miste 1 bakje satésaus

Robert
5 November 2025
Pim
1 November 2025

Erg snel, warm en jammie jammie lekkie klekkie

C. Mutsaerts
26 Oktober 2025

Jammer dat de bezorging die tussen 18.00 en 18.15 zou zijn ,pas om 18.45 kwam

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tineke
26 Oktober 2025

Bestelling 45 minuten na verwachte tijd in mail bezorgd en bestelling was niet compleet. Gebeld en omdat het bezorgde gedeelte anders koud zou zijn voordat de ontbrekende items bezorgd zouden worden, is door telefoon 2 x toegezegd dat ik een hele nieuwe bestelling zou krijgen, maar dat was dus niet het geval, ik heb alleen de ontbrekende items ontvangen. Er is ook toegezegd dat ik op volgende bestellling 10% korting zou krijgen maar die mail heb ik ook niet gehad.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
26 Oktober 2025

sneller dan verwacht, heerlijk kunnen genieten van jullie loempia's

Hans
25 Oktober 2025

Het was erg druk herfstvakantie en vrijdagavond . 1.5 uur onderweg maar niet erg , even gebeld en het was er al 👍😎 erg lekker en ruime porties zoals altijd

Robert
22 Oktober 2025