Avaliações de De Gouden Muur Noordwijk aan Zee
Avaliações recentes
Alida Ouwerkerk
Het eten was lekker
Martine
Levering netjes op tijd, gratis zakje kroepoek erbij, ruime porties. Heerlijk eten.
Van dongen
Wederom meer dan half uur later dan aangegeven werd is het eten geleverd. Dit is herhaaldelijk het geval
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Robert
Corrie
Alles is heel goed van smaak, maar de nasi ramas is voor de 2de keer veeteelt te pittig. Ga ik dan ook niet meer bestellen. Jammer. Was voorheen niet zo pittig
Kas
Top! Heerlijk lekker vers eten ! Aanrader! Jullie zijn beste!
Van Eijk
Heerlijke maaltijd, goed verzorgd. Opgehaald. Eten was bij thuiskomst nog goed warm
Mick Coulson
Heel lekker zoals we gewend zijn... Echter de mini loempias ontbrak toe we thuis gingen controleren...
Koeman1967
Weer lekker en uitgebreid genoten van de voortreffelijke kwaliteit van de maaltijden. Dit keer gekozen voor de maandmenu mei: heerlijk!!
Cleem
Precies op tijd, smakelijk gegeten. Kwaliteit is prima.
Bestluck
Netjes op tijd bezorgd en was heerlijk Goed warm ook topp
Boekelo wil
Het was weer geweldig alleen wachttijd anderhalf uur wachten vond ik niet in de haak ben dit niet gewend bij jullie
Anna
Alles was echt lekker!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Arie Vooijs
Fantastisch zoals altijd
Cees Zandbergen
Allebij top
Stephanie
Het eten was heerlijk en goed op temperatuur. Bezorging was top
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Koeman1967
Weer blij verrast met de vlotte bezorging van weer heerlijke gerechten van mijn favoriete restaurant. Alles weer heerlijk op smaak en temperatuur. Vooral ook de gratis extra's die ik er bij kreeg. Bedankt weer voor de prima service van het hele team!!!
nick
Sjaak
Keurig op tijd en het was heerlijk.
Privee
Heerlijk gegeten en fijn bezorgt!
Knottnerus
Kip gerecht was niet lekker Veel te veel ketjap
Corpel
Weer de nasi vergeten laatste tijd elke keer wat vergeten bij een bestelling!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Alida Ouwerkerk
De bestelling was heel snel en het eten was heerlijk.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Koos
Erg lekker en erg veel. Ruim binnen de aangegeven tijd bezorgd.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Peter
Perfect, op tijd, alles smaakte heerlijk, compleet geleverd en aan de wens voldaan om de gadogado niet pittig te maken, kortom perfect. Complimenten :-)
Robert
An
Koeman1967
Het merendeel van de bestelling, combimenu met 3 gerechten, was goed van kwaliteit en smaak. Zelfs een klein zakje met cassavekroepoek was zeer verrassend en welkom. Echter, de extra bestelde varkenssaté was van wat mindere kwaliteit. Moet helaas zeggen dat die wat taai was en leek, mijn inziens, wel van een dag oud. Te lang gegaard, wat ook geldt voor de satésaus. Over de levering alleen maar lof. Binnen 30 minuten stond de bezorger al voor mijn deur met mijn bestelling. Vraag me af of de online fooi ook bij de bezorger terecht komt(?).
Femke
Maand menu was erg goed . Grote kip loempia was netjes verpakt maar alsnog niet meer lekker krokant en er kwam veel vocht uit vallen bij elke hap .wel goed gevuld . Ruim op tijd bezorgd 👍
Keur
Heerlijk en vers!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Jos
Was weer lekker en keurig op tijd!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
De uitvaltij
Wij allen bewoners van de uitvaltij hebben heerlijk gegeten van al het lekkers.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Sylvia van Dijk
Het eten is goed warm, mals vlees. Fijn die combinatie gerechten. Bezorgen keurig op tijd, je word goed op de hoogte gehouden.
Familie Ammeraal/Voorhout
Albert
Top
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Connie
Ik heb 's ochtends online een grote bestelling gedaan voor bezorging tussen 18.15 en 18.30 uur. De bestelling arriveerde pas om 19.00 uur en was lauw. Teleurstellend dus.
Steenvoorden
Het was zo als altijd op tijd, en het eten weer super lekker.
pim van der leden
Van egmond
Heet eten werd netjes en snel bezorgd🥳eten was heerlijk warm,soep zelfs heet💪het smaakte ons prima🎊
Ron
Bestel regelmatig eten bij de Gouden Muur. Moet helaas constateren dat het vaker voor komt dat de gestelde aflevertijd niet wordt gehaald. De laatste bestelling werd een klein half uur later geleverd dan de aangegeven tijd. Hier valt wel wat in te verbeteren!
Pieter
Iris
Heerlijk eten zoals altijd! 👍🏻
Henny
Tiago
Zoals gewoonlijk weer heerlijk!
Nick
Als altijd, weer heerlijk
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Jerry
Sita van der Hoek
Het was weer erg lekker, en goede bezorging. Ik heb een aantal Chinees restaurants in de omgeving geprobeerd, maar vind jullie de beste. Wat knapperig hoort te zijn is knapperig en wat zachter moet is mals. Een groot deel van mijn familie is van Aziatische afkomst dus ik weet hoe het hoort te smaken. 😁
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Cindy van Roon
Gewoon goed en lekker
Robert
VanBohemen
Alles prima
Manon Heemskerk
De mihoen die er bij zat was helaas heel taai en dat kost dan ook nog eens extra geld. Dit was erg jammer.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Frank van den berg
Zoals altijd perfect
Larissa
Super Chinees!
A.M. van Dijk
Alles was prima, op tijd bezorgd, en het eten was heerlijk!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Van Velzen
Super lekker
Rob Zandvliet
Larissa
Super goed eten!
van Duijn
top
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
L.B. Akkerhuis
Rundvlees was stug ,de rest is van prima kwaliteit en e tevreden
Peter
Prima exact optijd bezorgd. Eten heerlijk. De gado gado was aan de (te)pittige kant. Zelf vergeten te vragen om niet pittig te maken. Overall een 10 👍
Petra de ridder
Het eten is altijd heerlijk
Spijkerman
Biertjes zaten er niet bij. Graag €6,60 terugstorten. Bestelling van 23/1 18.08u. Ik heb hier de 23e al telefonisch contact voor opgenomen, maar het is nog niet teruggestort.
H.hogewoning
Was weer top de beste Chinees-Indisch Restaurant van de bollenstreek
Kevin
Van Bohemen
Alles was heerlijk en op tijd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Boer
Ineke Meiland
Het was weer erg smakelijk allemaal, we hebben weer genoten.😊
John B van Zanten
De gerechten waren weer top, we misten wél de paar stukjes kroepoek die alle vorige keren er wel bij waren
Marian van Amerongen
Keurig p tijd geleverd en was heerlijk !! Ook keurig persoon die bezorgde
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Schelvis
Keurig optijd en goed warm
Anja
Albert
Top!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Nick
Als altijd prima
Oude
Prima eten
Jos
Lekker gegeten en nette vlotte bezorging
Tom
Tot 2x toe rechtstreeks besteld bij de Gouden muur. Beide keren meer dan 30min. Te laat met bezorgen. Gerechten zijn niet constant daging smoor tot 2x toe compleet verschillend en de 2x ook heel taai. Ook nog een de verkeerde bestelling geleverd. Hier tot 3x toe over gebeld maar mevrouw snapt er geen pepernoot van. Voor ons nooit meer!
William
Het eten was weer heerlijk en bezorging top!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
De Bes
Helaas was men ook deze keer de bestelde kroepoek vergeten te leveren.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
JdE
De smaak en hoeveelheid waren prima, maar het eten was lauw. Bezorgtijd was tussen 17.30 en 17.45 u. Mailtje dat meldde, bezorging onderweg was van exact 17.30. Echter de daadwerkelijke bezorging vond om 18.10 u plaats, 40 minuten later waardoor waarschijnlijk het eten erg lauw was.
Sander
Via website besteld, stond klaar bij ophalen. Eten was erg lekker! Aanrader.
Suzanne
Helemaal goed en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling komt.
Leo
Leon
Mooi op tijd bezorgd en heel lekker weer!
van der Plas
Lekker gegeten, en snel bezorgd 👍
Hans
Heerlijk gegeten! Foutje van mijn kant over bezorgtijd werd heel klantgericht opgelost. Helemaal top!
Katarzyna
L.N.
Anja Van schie
Fantastish lekker eten en vlugge hete bezorging!!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
J.hoek
Els
Perfect
Annemarie
Duurde een beetje lang maar erg lekker!!
Lex
Rob
Miste 1 bakje satésaus
Robert
Pim
Erg snel, warm en jammie jammie lekkie klekkie
C. Mutsaerts
Jammer dat de bezorging die tussen 18.00 en 18.15 zou zijn ,pas om 18.45 kwam
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Tineke
Bestelling 45 minuten na verwachte tijd in mail bezorgd en bestelling was niet compleet. Gebeld en omdat het bezorgde gedeelte anders koud zou zijn voordat de ontbrekende items bezorgd zouden worden, is door telefoon 2 x toegezegd dat ik een hele nieuwe bestelling zou krijgen, maar dat was dus niet het geval, ik heb alleen de ontbrekende items ontvangen. Er is ook toegezegd dat ik op volgende bestellling 10% korting zou krijgen maar die mail heb ik ook niet gehad.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Rob
sneller dan verwacht, heerlijk kunnen genieten van jullie loempia's
Hans
Het was erg druk herfstvakantie en vrijdagavond . 1.5 uur onderweg maar niet erg , even gebeld en het was er al 👍😎 erg lekker en ruime porties zoals altijd